Tjockt kalas..

Den har livsstilen maste fa sig ett avslut, alkohol, hambugare och strips. Det ar inte konstigt att jag inte kommer i mina jeans langre. Ha ha, men jag skyller val pa att vi har lov nu. Sa da forsvinner nog rutinerna lite.

At en kycklingburgare och den va fin ska jag saga er..

Blev matt som bara den och akte metro hem..Lika bra att sloa vidare tankte jag kanske..

Jag forstar inte varfor jag inte ar trott. Kunde inte riktigt somna nar jag gick och la mig igar,eller det var val idag, var hur pigg som helst. Och nu ar jag inte heller trott, vad ar det for fel? Men lite trott kanske jag ar enda..Emma papekade att jag hade trojan bakochfram ehhh..

Ska val invanta trottheten nu=) Lasa lite bloggar o kolla runt.

Hade bra puss hejdaaa!!

Kommentarer
Postat av: EMma

Jag somnade som en stock igår... Direkt efter att jag ringt dej faktiskt. sen vaknade jag upp nu kl 11.. Men jag hade en hård kväll/natt/dag... hahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback