Tisdagskvall..

Kom hem fran Collis igar. Varit bra dagar, men sjukt vad trott man blir alltsa. Myckte case att losa, lasning och forhandling pa engelska. Manga i klassen hade angest infor detta engelskamoment men de flesta valde enda att testa pa det. Det var ju valdigt skoj for mig att kunna prata mer obegransat och inte bli overkord i diskussionen hehe.:)

Andra roliga saker som hande pa Collis var uppfinanndet av roliga namn. Jag heter ju Paulsson, det blir hija de Paul pa spanska. Sa fragade jag alla vad deras pappa hette och nastan alla fick ett nytt namn. Pa en rast nar jag lag och laste i en tidning sa hittade jag aven min blivande man, han heter Alberto Cabezas. Jag rev ut honom och forvarade honom i handvaskan under hela vistelsen, manga tyckte att jag var en riktigt niña (barn) me andra tog efter konceptet hahaha.

Men sa till det ROLIGASTE pa hela resan och nastan i hela mitt liv. Pa mandagskvallen var det lite party (iallafall for finans och RRHH). Plotlsigt trader Emma fram till oss och bjuder in till fest dagen darpa hemma hos henne, hon var flitig med inbjudningarna. Dagen efter var hon inte lika sugen pa sin sa omtalade fest. Sa det blastes av lite har och var till sa manga som mojligt. Sen pa rasten nar vi star och ater bullar, kommer en kille fram och fragar om hon skulle ha fest ikvall. HAHAHAHAHAHAHA, jag har aldrig skrattat sa mkt i hela mitt liv, jag ville bara lagga mig ner. Det har later inte lika kul som det var in real life...

Pa bussen hem var vi hungriga. Konstigt nog..For man kakar som jag vet inte vad pa Collis. Emma bangade iallafall maten sa jag gick till donken och kopte en saftig meny.. Efter den for jag till Emms igen vid tiosnaret.. Jag och ems hangde med hennes lagenhetskompisar o deras vanner. Det var skont o trevligt men vid tvasnaret sa jag hejda och akte hem.

Somnade till mina sweet dreams. Jag dromde jattefint i natt (inte om Alberto Cabezas o mitt giftermal dock)!!

Nu ska jag plugga. Vi har en dag off sa det blri sjalvstudier infor morgondagen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback