TBBF..

vet ni vad det ar..? Nej,jag tankte val det..Det ar The big blogfight. Jag har kommit pa namnet sjalv, fyndigt va! Iallafall, for alla er som inte ar lika insatta som jag, sa pagar det en strid mellan allas varan Blondinbella och Carolina Gynning.

Blondinbella kritiserar Gynnings blogg for att den bara handlar om bantning och andra tips for att ga ner i vikt. Citat com; "Dela salladen med kompisen och du slipper de extra kilona" och ngt med att "det finns ingen kompis som jag inte spytt tillsammans med". Gynning hugger tilbaka och anklagar Blondinbella for att vara en lillgammal hycklare som inte ar sig sjalv utan ngn som hon tror att en forebild ska vara.

Tycker Gynning kan unna sig en HEL sallad nasta gang sa jag haller med Blondinbella.

Nu vet ni my opinion i dagens hetaste amne.

Idag at jag riktig,lagad mat!! Och inga himla stekta agg..Kanner att jag kmr ha en aggpaus, har aldrig varit sa trott pa det. Blev iallafall kyckling,paprika,sas och massa vitlok,sa gott!

Eftermiddagen har jag spenderat har,vid mitt skrivbord och fixat tva case i excel. Det ena klarade jag nog av ratt bra.Men det andra ar ett stort fragetecken, for manga siffror som jag inte anvant kanner jag..Jaja,jag far hanga med bra imorn pa lekitonen sa jag lar mig ordentligt.

Sager godnatt till er nu.. Jag ska kolla pa Obamas tal pa youtube tankte jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback