Soren..

Idag presenterade jag mig igen..Sara..Ehh hmm hej SOREN. Jag orkar inte va Soren mer hahahaha.

IGAR: Okey vi borjar med gardagen. En tuff skoldag.. Jag och Sara tittade pa varann som fragetecken flera ganger under lektionen. Blev inte direkt battre av att det kom helt sjukt komplicerade fragor fran ngra sa vi vagade inte fraga vara basicfragor hehe. Efterat var vi heeeelt matta.. Sara blev tillochmed sjuk. Vi satt oss pa Dinos och at en baguette och sedan tillaks till skolan for att fixa med varat arbete till mandag.

Gick hem pa eftermiddagen. Hamnade framfor datorn och kunde inte ga harifran. Kollade runt lite efter lagenheter och laste bloggar. Pa kvallen gick jag pa en visning, rummet var valdigt bra.. Men idag fick jag reda pa att depositionen var lite val hog sa det lagger jag ner. Efterat gick jag hem till Emma en svang,hon fragade om jag atit.. Jag ba neeeej. Men kom pa att jag hade atit for nan timma sen bara. Men man far passa pa nar man ar pa besok hos kocken gott folk;) Gott var det.

Strax efter nio gick jag hem..In i duschen.. Jag hade jordens smutsigaste har.. Forsta hur skont det var att gnugga ur harsprayen.

IDAG: Hade nytt amne idag igen. Analisis de balance och varan forsta kvinliga larare som verkade bra.

Idag verkade flera veta att ag fyller ar snart.. jag funderade lange pa hur det kunde komma sig. Men sen kom jag pa boven -facebook saklart. De tycker iallafall att jag ar en liten nina (liten tjej,ung) fortfarande sa jag ska inte nojja. Annu.

Efter skolan gick jag till Dinos (igen) och tog med mig en baguette. Fyllde pa kontantkortet och ringde lite..Men ingen ville svara sa det var ju onodigt.

Gick hem och mottes av Beatriz i hallen.. Hon sa att jag inte far ha mitt element pa..Jag har 25 grader hela tiden haha..Men jag ar saaa frusen..Hjalper inte ens med ulltofflorna. Sa nu ska jag bara ha de pa nar jag ar hemma, och helst inte pa 25...

Jag har pluggat sedan dess. Last mycket..Gjort uppgifter.. Och hangt pa lagenhetssidor saklart.

Nu tankte jag fortsatta med plugget och sedan ga ut en svang for att ringa.

PUSS /SOREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback