Sondag..

Lyckad garvall!!! Jag fick god mat, vin och bra discoteca. Nojd var jag nar jag somnade efter femsnaret.

Vaknade redan ett idag..Och gick upp..Det var lite konstigt. Tror det kan vara redbullvodka som spokade i somnen dar!!

Idag har jag fixat presentationen som vi ska gora imorn..Och last ett halft case.. Besokte Opencore och handlade med mig lite nodvandiga saker till frukost imorn.

Nu sitter jag desperat och forsoker pa tag pa Emsi in da club..Hon ska ata burgare med mig..Jag vill ha en stor med mycket ost..Eller bacon. Mmm, mcdonalds nya med bacon ar helt underbar. Och jag ar hungrig nuuuu EMMAAA HALLAAAA...HALLAAA?!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv, var riktigt trevligt igår! :) Nästa gång hänger vi med ut också.. Hur hade ni det sen då? Ooh, det där med burgare lät ju inte helt fel måste jag säga.. Ät lite åt mig med. Ses imorrn! Kramar

Postat av: Emma

Shup shup.. Guuud va hungrig du måste ha varit.. ett missat samtal, sms, msn och blogg... Tur att du fick tag på mej på luren sen då så du fick din megaburgare... ahahaha puss

2009-01-18 @ 21:10:33
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback