Sedan sist..

Torsdagen; Planerna andrades och jag och Maria akte hem till Emma istallet. Vidare till Sutton och dar var det grymt, jag hade en riktigt kul kvall!!

Fredagen; Jag och Emma gjorde broccolipaj som blev riktigt god. Hennes companeros del piso blev ganska sa imponerade. Vi hangde i hennes soffa i ngra timmar for att kolla pa Bromance (OM ni inte har sett det sa maste ni gora det nu, det handlar om Brody Jenners jakt pa vanskap hehe).

Min trotthet var extrem efter torsdagens fest. Men min styrka och vilja var annu starkare - sa vi bestamde oss for ytterligare en festkvall. Kom hem runt nio och fixade mig,var tillbaks hos Emma en timma efter. Vi at rakor i smor och vitlok, pa baguetter. Det var jattegott.. Drack lite rosévin och akte vidare till Opium denna gangen. Men var alldeles for trott for en fest..Blev en valdigt lugn kvall och det var skont att komma hem och sova vid fem kan jag saga er.

Idag; Vaknade halv tre idag. Jag har tagit igen tva natters somn och kanner mig mer utvilad an nagonsin:) Det ar storm har utanfor.. Det later som att det flyger omkring en massa saker. Tur jag har interiort fonster sa jag inte kan fa en gran inflygandes genom fonstret!!

Under dagen maste jag handla..Sedan finns det inte sa manga fler masten..Det ar ganska skona tider nu. Vi ska till Collbató mandag och tisdag i veckan som kommer. Darfor passar jag pa att ha det sa kul som mojligt nu for vet ju hur det blir nar skolan borjar hardkora..:)

Det enda trakiga ar att jag ar sjuk. Eller valdigt forkyld.. Kanns som snoret ar uppe i huvudet och bygger bo.. BLAA. Men jag kor med nasspray och Berocca-brustabletter sa hoppas det hjalper.

Nu ska jag badda sangen och fixa lite i rummet. Anar namligen att det kan bli en visning pa det har rummet snart..Hoppas.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback