Sa ni vet..

sa har mamma samma damp som jag nar det kmr till smamogangar. De ar ju HELT onodiga! Inte for att jag vill ha stora. Alla kan ju bara forsvinna.

Sitter och ater frukost har framfor datorn. Har dragit pa elementet pa 25 grader..Jag passar pa..Sedan nar jag gar til skolan drar jag ut det sa att beatriz ska tro att jag lever i isbjornskyla 24/7=) Lite listig far man vara.

I skolan har vi adquisitiones och fusiones.  Det ar lite drygt..Eller det liknar strategilektionerna vi hade forra terminen..Case hela tiden och diskutera i grupp..Diskutera i klass..Uhhhh jag vill bara vila. Nej nu ska jag ladda upp med mina Kellogs.

Fredag idag, feliz fredag!! Jag tror att det blir lugnt..Horde lite rykten om en spelkvall och rakor? Later alldeels utmarkt tycker jag.. Det visar sig vad som hander.

Puss

Kommentarer
Postat av: Fröken Holm

Hoppas du får en trevlig helg! :)

Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Godmorgon!

Kikar in för att önska dig en härlig dag :D

Kram, Sofia

P.s. Rösta gärna på mina bilder. Mer information hittar du på bloggen.

2009-01-30 @ 08:41:56
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback