Rum..

Idag har jag inte varit ngn flitig student.

Jag har varit pa tre lagenhetsvisningar. De tva forsta var inte mkt att hanga i granen kan jag saga er..Pa bilden sag en av dem helt fantastisk ut, men hon som bodde dar maste ha anlitat en proffsfotograf for nar jag kom dit sag det ut som en pundarkvart eller nat. Fortsatte till nasta, rummet helt okey men gatan kandes getto. Kom hem och satt mig... Da far jag ett sms med en adress...Helt vimsig var jag och fragade om jag kunde komma nu. Pa vagen dit kom jag pa att det var fran en kille jag hade pratat med tidigare och vi hade bestamt att jag skulle komma imonr,kan skulle bara smsa adressen. Pinsamt.

Var iallafall en fin lagenhet som ligger pa Aribau med Diputació. Kanske inte sager er darhemma sa jattemycket, men det ar typ fyra minuter fran skolan sa det var kanon. I lagenheten bor en kille som har en restaurang dar han jobbar som kock.. Han forklarade att han sallan ar hemma for han jobbar fran tio pa morgonen till ett pa natten, sa jag skulle inte se sa mkt av honom som han uttryckte det. Ar iallafall bara han som bor dar, och det lediga rummet da. Rummet har dubbelsang, stor garderob, TV och stereo. Kostar lika mkt som jag betalar nu.. Koket var battre an mitt nuvarande. Han fragade om jag lagade mkt mat... Jag erkannde att jag varvar mina burk-maltider med makaroner och ketchup. Kocken tappade hakan haha.

Saaaa nu blir det flytt igen. Hoppas att det ar den sista,men man ska val aldrig saga sa for da blir det val tio flyttar till.

1a februari blir det. Fick komma redan nu men har ju betalat har for hela januari. Fast lockar enda att flytta nu..Typ imorn..Men nja.

Har skjutit upp allt plugg for springandet mellan olika lagenheter. Nu maste jag verkligen gora klart infor imorn. puh. Fredag imorn, vad harligt. Skoldag och sedan jobb i kallaren med Sara.

Hors imorn,

Puss mina korvar

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad kul att du äntligen hittat en lägenhet som verkade bra! Och så blir det ju lite närmre oss med.. ;) Nu kan du ju köra elementet för fullt sista månaden, hålla temperaturen på 25 grader plus liksom, hehe... Ses imorrn! Kramar

Postat av: Gunilla & co

Strange! Man får fylla i mejladressen men sedan syns den inte i kommentaren. Bugg??

Hur som, här är den: [email protected]



Kram!



G, A, E

2009-01-16 @ 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback