Regnet oser ner..

Imorse sov jag ut, till tolv narmare bestamt. At goood frukost (okey min vaniga frukis men den ar valdigt god) och borjade plugga. Laste pa och skrev feedback pa pdp fram till eftermiddagen.

Var ju tvungen att ga ner och kopa duschcreme. Emma motte upp mig och vi fick starbucks-fika. Nu har jag hittat min absoluta favorit dar - namligen cookien med choklad. Den var fiiin.

Nar jag gick hemifran idag sa tyckte jag att det var ovanligt morkt. Efeter bara ngn timma sa borjade det rena.. Mer...Mer...Mer och mer. Jag hade inget parra. Som tur var hade Emma det, men det ar inte latt att dela.

Pakisarna tradde fram ur sina gommor, sporegn betyder att de kan salja paraplyer. Sist kopte jag ett for nio euro.. Men nu hade jag bara tva euro sa de var ju inte saaaa omojliga. Nojd var jag!!Nasta gang ska jag kopa for femtio cent,de e mitt mal=)

Vi har iallafall dyngsura. Emma i tygskor och jag i mina stovlar med ett stort hal i. Det var ett ofrivilligt fotbad med kallvatten. BLAAA.

Skont att komma hem och dra pa farskinnstofflorna :)

Ikvall vet jag inte. Vi tankte utgang..Jag kanner bara en stor trotthet just nu..Tror det ar regnet..Jag vill inte ga utanfor dorren en gang till idag. Det maste jag visserligen anda..Har inget vatten. Men vem vet..Klockan ar bara halv atta sa mkt hinner val handa.

Vi hors snart igen nar jag vet hur landet ligger.

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback