Prosit..

Ingen rolig natt. Har nyste hela kvallen igar sa anade val att ngt var pa vag.. Nar jag la mig sa blev jag iallafall helt svettig, sen fros jag och ni vet hur det ar. Brrrr. Svett. Brr. Svett. Inte kul. Sa jag var val vaken i mina temperturproblem tills ett ngn gang.

Dessutom horde jag ngt som jag nog inte skulle hora. Beatriz,hennes dotter, mannen(som ja tror ar pappan) och andra tjejen jag bor med stod och pratade om mig i korridoren. Smart att prata om nan som ligger fem meter darifran. De trodde nog att jag sov men inte daaaaa!Jag horde inte allt sa bra men det jag horde var att hon storde sig pa att jag trodde att man kunde flytta bara sadar..Och att nasta gang de hittar nan som ska bo har sa ska de tanka efter lite mer for att hitta en "likasinnad". De sa aven ngt om natterna.. Undra om de har vaknat nar jag kommer hem pa helgerna eller vad de sa? Som tur ar sa kunde jag inte bry mig mindre sa jag lag bara och forsokte spettsa oronen mer. Men enda, det finns bittra manniskor!!

Skoldagen var inte heller kul. Fick gora akutlopningar till toaletten for att snyta mig flera ganger. Kan vara helt normal ngn timme sen borjar det bara rinna ur ena nashalet. Usch. Inte konstigt att jag har blivit smitttad,sitter mellan tva som har haft feber och hosta i en vecka.Ujujuj.

Efter skolan tyckte jag synd om mig sjalv..Sa jag gick pa stan fro att spratta upp mina fodelsedagspengar. Och vilken tur jag hade,hittade antligen ett par snygga jeans!! Fick aven med mig sjal och tva linnen. Sa nu var det roliga slut.. Jag undrar nar jag far mina csnpengar for februari..Det ar lite knapert nu ska jag saga er..600 kvar den har manaden bara sa nu ska jag val ata noodles.

Lasa case tills imorn nu...Och gora ett annat case som vi ocksa ska ga igenom imorn..

Puss


Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis i efterskott.Dåligt med pengar? Får skicka ner lite födelsedagspengar. Vi kommer ju ner och hälsar på i slutet av feb. ha det bra.



Anders

2009-01-20 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback