Prickens comeback pa bortaplan..

Slut med lyxiga block. Har iofs bara haft ett, men det var lyxigt nog sa att det racker och blir over for ett helt ar. Mitt vita, fiiina lilla block. Det ar nastan slut.. Sa idag gick jag till blockaffaren. Fick ett block, stift, en blackpenna och tva overstrykningspennor for ungefar 70 kronor, det ar bra. Mitt forra block (BARA ett block) gick loss pa samma siffra med med en etta innan. Jag har funderat mycxket pa det, jag tror att jag har ett ormskinnsblock!!

Sedan gick jag hemat. Varmde min matada.. Hade burkkottfars med spagetti spetsad med en hel vitlok (bara tva portioner). Sa det luktade och luktar ganska mycket om mig nu. Men saaa gott.

Jag har fatt ett ovantat besok pa hakan. Det ar prickarna igen mamma!! Det kanske inte ar sa att vi har ett radonhus i Koping enda, for nu kommer hakpricken tillochmed har borta. What??? Forsoker fundera pa om det kan vara ngt jag ater.. Mne kan inte komma pa ngt som jag har atit nu och inte forut. Iallafall ar det smaaa, smaa prickar pa hakan, de har samma farg som huden och bor i flock... OM jag bara hade en kamera sa kunde jag visa er denna lilla bebygd..Men nan kanske vet vad det ar med min forklaring? Det ser iallafall ut som nan typ av allergi.

Nu ska jag lasa ett case infor imorgon. Mycket case, men till imorn har vi bara ett som tur ar.

Sedan maste jag ut pa en tur..Kopa duschcreme och tandkram. Och kaske lamna in mina stolvar hos herr skomakare..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback