Popping..

Jag lyssnar pa Britneys "nya" skiva. HON AR GRYM. Bast genom tiderna (efter Spice Girls). Flest latar som man kan sjunga med och dansa till. Womanizzzzzer!!!

Sa mina vanner, ikvall ska jag ut. Jag och Maria ska motas upp och ett glas vin oc sedan ga till La Bolsa innan klubben. La bolsa ar en bar som fungerar som borsen,liten efterfragan sa sjunker priset..Minns inte om det finns vin dar? Hoppas det, for spanjorerna brukar vara daliga pa att dricka det pa festen. Da kan jag dricka budget ;)

Men blir ganska lugnt. Jag har ju skola imorn..Dock inget att forbereda (!!!!) sa det kanns skont.

Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Wiie! Jag är riktigt partysugen. Sitter här nu och precis som du sa så hinner man ju bli rastlös flera gånger om innan det är dags att gå ut..! Men det ska bli kuul! Ser faktiskt fram emot la Bolsa, haha... Och tack för tipset om manikyr, ska lätt anammas! ;) Är många från din klass och så som ska gå ut? Ses snart! Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback