Off..

jag kan nog vara den samste bloggerskan nu.. Men jag har mamse och papsi pa besok. Flyttat in i deras lagenhet har ocksa.. Sa jag har inte haft dator.. Men den hamtade jag idag,sa nu kan jag ju inte skylla pa det heller.

Vi har haft mysiga dagar har i stan.. Sol okcsa..Men det ar SA kallt.. Jag fryser hela tiden. Tror helt sakert att det blir snostorm imorn.

Har hunnit med fest pa Ribelinos med Emmsi med..Vi var forst pa plats..Det var valdigt pinsamt.. Men folket kom tillslut.. Men ingen dansade..Da tog jag och Emma tag i saken och hoppade upp on the dancefloor..Och vips sa va det fullt ;)hehe.

Jag bor har tills de aker till Sverige igen..Mkt mysigare har..Och ligger lite roliagre maste jag saga. Pappa o mamma ar i butiken och handlar nu..Jag fros for mkt for att ga ut..Vilken bra guide jag ar va.. Men sen ska vi fixa ngt att ata.. Jag vill inte ga ut och ata.. Jag ser ut som ett fagelbo i haret sa skulle val inte fa ga in pa ngn restaurang hahaa..Men vi far se hur det blir med det.

Ikvall ar en stor festkvall..Tydligen.. Jag ar som vanligt suuugen pa lite fiesta.. Men vore nice med Sutton!!!

Emma.. Jag tror nyarsloftet (eller vi lovade aldrig) var det samsta nansin..Jag kmr aldrig orka.. Fatta hur lat jag ar...Tror jag motionerade for mkt som ung!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Du Sara, vi skaaaaa hålla lötet! Vi tog till och med i hand.... As mkt folk ute!!!!! Puss

Postat av: Emma

Du, jag tycker att du ska blogga nu..! Fest ikväll?? Puss

2009-01-06 @ 18:11:08
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback