Nu kor vi..

Idag hade vi Analisis del Balance. Det innebar att man analyserar foretags balansrakningar samt resultatrakningar..Vi holl pa med ett case hela lektionen idag.. Och till nasta gang har vi en inlamnings som ska betygsattas..Vi ska analysera ett foretag som det inte gar sa bra for, vilka ar problemen etc.. Lika bra att borja med det pa en gang nar man enda har det i huvudet.

Ska bara hamta in tvatten och sedan satter jag igang och letar efter utstickare i nyckeltalen=) Forut oroade jag mig mest for spanskan i mina inlamningar,men har markt att proffesorerna inte tar sa allvarligt pa mina grammatikfel,sa nu kan jag nog koncentrera mig mer pa innehallet.

Jag ar lite sugen pa att ga ut ikvall.. Imorn har vi lektion,men ingen redovisning och heller inget att lasa innan for ovanlighetens skull.. Jaja,jag aterkommer.

Puss o kram vi hors om ett tag igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback