Nervos eller?!

Jaaahaaaniii... Sa var det dan fore dopparedan da!! Jag kanner aldersnojjan krypa sig pa. Mina alderstecken har smygit fram under dagen:

1. Ont i ryggen.
2. Trott.
3. Stadade toaletten hemma efter en okand forovare.
4. Jag tanker pa baranfodande.
5. Jag gick och kopte spegelputs.
6. Kopte sallad till lunch.
7. Jag har planer pa att sitta hemma ikvall.

1an har jag iofs ofta och 2an brukar komma ibland.
3an har aldrig intraffat tidigare da jag tycker att var och en kan ta ansvar for sitt eget??!
4an, jag ser sa manga mammor med barn och alla mammorna ser ju ut att vara i min alder.
5, spegeln pa toaletten ar helt tandkramig och jag tror att jag har orsakat det...
6, det har typ aldrig hant, forstar inte de som tuggar i sig en sallad till lunch dag efter dag. Jag blir inte matt och det ar INTE gott, vad ni an sager.
7. Det har inte hant i Barcelona OM vi inte haft en hog med plugg. Men nu har vi inte sa mkt sa en 21arig Sara hade nog gatt ut ikvall ocksa. Men se dar mina vanner, fornuftet har tradit fram.

Kanner att 22 tar mig innan jag tar den/det. Och inte kan jag kampa emot heller. Hahahahaha.

By the way. Jag sitter i skolan. Helt ensam. Kom hem och skulle gora saker till presentationen.. Men sa kan jag inte oppna ett enda dokument for allt ar sparat i en nyare version an den jag har hemma. Bara att ga tillbaks till mitt kara Calle Arago. Nu har jag skrivit upp lite for hand sa jag har ett hummmm om vad jag ska saga pa mandag.

Nu ska jag hem!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anon

Hmm söka hjälp "kommentaren" får någon annan ta på sig.



Serum kommentaren var med glimten i ögat... vilket ju blir lite svårt att förmedla via internet. Jag ber om ursäkt.

2009-01-17 @ 01:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback