Messi och jag..

kanner varandra nu.

Igar borjade festligheterna hos Adriana.. Drack lite breezers och tog en och annan shot. Vi var alla ganska lugna mot vad vi brukar vara. Fodelsedagsbarnet och hennes vanner akte till Sutton..Ngra andra valde Mojito men jkag stod fast vid Ribelinos och fick med mig en hog dit med=) Var en rolig kvall, har alltid kul dar!

Nar jag skulle hemma coja jag en taxi utanfor. Chaffisen ville knappt aka ivag.. Han fragade hur jag kunde aka darifran nar en "jugador de Barca"(Barca-spelare) var dar inne. Han pekade pa den vita ferrarin som stod utanfor och sa att spelaren hade kommit i den. Den stod ju faktiskt dar nar vi kom och da var det inte mkt folk pa plats. Jag har sakert sett den dar manniskan utan att veta om det, kanske lika bra, annars hade jag val borjat jaga autograf som ett riktigt fotbollsfan ;) Taxichaufforen fick iallafall trycka gasen i botten och missa sin idol...

Och rubriken, Messi och jag kanner varandra nu. For tank om det var han som var darinne, da ar det ju samma sak som att jag kanner honom. Och om det var en i hans lag darinne sa kanner jag ju Messi genom den har personen hahahhahaa ;)

Jag somnade runt fyra har hemma.. Vaknade vid tre idag.. Nu har jag verkligen vant pa dygnet..Jag kommer aldrig kunna sova ikvall! Darfor ska jag foresla en spelkvall har i bloggen till mina svenska vannisar???=) Fast de vill nog inte sitta uppe till fyra med mig enda. Vill iofs inte jag heller..For imorn ar det uppstigning som i lumpen, sjusnaret. OJOJ.

Pa Collbato ska vi fira tjugondag KNUT. Feliz knut=))


Kommentarer
Postat av: Maria

Coolt med fotbollsspelaren! Jag hade heller aldrig kännt igen honom... Feliz knut ja! Vi får väl hugga en liten gran nånstans som vi kan kasta ut från en balkong där på Collbató. ;) Ses imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback