Men vaaa???

Gick ju ner pa stan for att kopa storpack duschcreme pa Corte Ingles. Kommer hem, ska ta mig en dusch, men hittar inte pasen med duschtvalen. Har ett svaaagt minne av att den star i ett provrum pa Mango. AAHH jag ar sa tankspridd ibland.
Nu far jag val snylta pa ngn annans duschgrejer. Men deras luktar inte alls lika gott som "min".

Hann saklart med att ga i affarer ocksa. Varkladerna har borjar komma in, det var pa tiden. Kanns som jag har kunnat Zaras sortiment utantill i ngra manader haha. Nu fanns det riktigt fina saker i manga affarer.. Sag bland annat snygga blarandga shorts, en gron klanning, hoga klackisar som algen skulle trivas i. Men alla sommarsakerna far nog vanta lite till, det ar ju faktiskt bara januari (snart februari).

Men kopte NODVANDIGA saker..Mango hade fatt in snygga byxor i sin varkollektion sa jag slog till pa en par svarta. Det ar sana som ar lite kortare ni vet. Fanns massa farger som skulle vara fina till sommaren, men jag gillar enda svart bast..Var billiga ocksa sa ni vet, bara 18 euro sa dte var ju lite av ett kap maste jag saga.

Kopte budgetorhangen ocksa. Mina vardagsorhangen ligger namligen pa Collis. Eller en av dem.. Jag lag i sangen,tog av mig orisarna och tror att jag lagger dem pa bordet over sangen..Visade sig dock att jag pillade ner det bakom sangen..Dar man inte kan komma in. SKIT.. Asarg var jag..

Faktiskt bara saker som jah behovde. Inte ngra klackskor idag. Vad bra vad bra! Synd att jag glomde duschcremen bara.

Imorgon ar det redan fredag. Kanns som mandag idag sa dte kan ju inte bli battre!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback