Kulturskillnader..

Beatriz barn ar som sagt pa besok. De ater..Och pratar. Nar spanjorer pratar ar dte inte som nar vi svenskar pratar..Voi pratar lite, normail ljudniva och det kan bli tyst ibland. Har mina vanner pratar de i 120, hogt och utan pauser. Ojoj sager jag...!!

Jag funderar. Hur ska jag gora? Ska jag verkligen flytta? Jag flyttar ju harifran for att det luktar rok om alla mina klader..Och i lagenhetsn jag ska till roker han ocksa inomhus. Plus att jag inte orkar flytta och ha mig. Och vill jag bo med en ensam man?? Help. Jag ska dit 19.30 ikvall med en seguridad,sa tills dess kan jag angra mig...

Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Röker han också i inomhus? Herregud, vad tänker de med? Känns nästan som en onödig flytt....fast du får ju större rum och närmare till skolan. Gör det som känns bäst!

Kramar//Mamma

2009-01-19 @ 15:43:59
Postat av: Emma

Ja du, flytta!!!! Annars kan ja aldrig beställa pizza från den resturangen å då måste ja hitta en ny med goda pizzor inom ett rimligt avstånd... hahaha Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback