Kronor..

Vi har ju ett arbete att gora.. Jag o Sara ska skriva om Sveriges, Norges och Danmarks krona. Jag kanner saklart lite press eftersom det ar mitt land och Skandinavien=) Sa jag googlar lite sa jag har ngt att ta med mig till imorn efter skolan da vi ska jobba lite.

Annars sitter jag och gramer mig over ett par trosor. De ligger numera pa innergarden.. ROSA trosor med rosetter. Och man kan inte komma at dem utan maste be stadaren om nycklarna nasta gang jag ser honom. Jag skamms ihjal!! Hade ju varit annat om de var ett svart linne,men nu tror ja faktiskt att jag offrar mina sma rosa hahaha. Jag ska sluta hanga ut tvatten...

Lite hungrig..Maste komma in i spanska rytmen igen sa jag sitter och haller mig till sjusnaret iallafall..Jag overlever nog en timma till!!

Jag vet, astrakigt med en blogg utan bilder men ni kan ju skalla pa psyket som absolut skulle ha bade min kamera o mobbe.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hola Sara!

Nu har vi börjat nedräkningen till sportlovet då vi kommer till dig.

Skulle behöva din hjälp. Fick förslag om en lägenhet men den är på Calle Santa Monica och jag vet att den gatan var väl inte så kul förr. Är det likadant nu eller funkar den att bo på?

Ett annat förslag var gatan Consell de Cent som ju är i ett bättre område.

Vad tycker du som Barca-innevånare?



Hör av dig så snart du kan till oss!



Kramar från

Gunilla, Anders och Emily



PS. Vi kommer den 22/2 och är framme i Bcn vid lunchtid och åker på morgonen den 27/2. DS

2009-01-13 @ 21:14:02
Postat av: Gunilla, Anders & Emily

Hola igen!

Har fått fler förslag om lägenheter och vi vill gärna höra din opinion!



Kram

G, A, E



Priset som star ar det som galler for 4 personer och 5 natter, inklusive

slutstadning, sangklader och handdukar.



21: Canvis Vells

Spektakulär lägenhet med mycket personlighet och precis mitt i de

vackra Born-kvarteren. Dubbelsäng, enkelsäng och bäddsoffa, för totalt 5

personer. grundpris 435.00

rabatt 0.00

städavgift 0

administrationsavg 0.00

Summa att Betala 435.00 €

beskrivning





999-C Picasso

Lägenhet med ett sovrum, inne i anläggningen "Art Apartments".

Bäddsoffa i vardagsrummet, pentry och badrum. Beläget bredvid Paseo de

Gracia grundpris 450.00

rabatt 0.00

städavgift 0

administrationsavg 0.00

Summa att Betala 450.00 €

beskrivning



44 : Trafalgar

Läcker och nyrenoverad lägenhet, med mycket naturellt ljus från fyra

balkongdörrar. Elegant inredd och mycket välutrustad och representativ.

grundpris 525.00

rabatt 0.00

städavgift 0

administrationsavg 0.00

Summa att Betala 525.00 €

beskrivning



43: Miramar II

Lägenhet med ett sovrum i Barceloneta med härlig havsutsikt, du hör

vågorna från stranden nedanför, endast ett par steg ifrån lägenheten. Ett

sovrum och bäddsoffa i vardagsrummet. För totalt 4 personer. grundpris

468.75

rabatt 0.00

städavgift 0

administrationsavg 0.00

Summa att Betala 468.75 €

beskrivning

2009-01-13 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback