KORV..

Jag staller mig i duschen, redo for att bli lite ren. Mitt har ar ett krakbo efter gardagens fixande med "dust it" och spray (jag hann namligen inte tvatta haret som jag verkligen behovde haha).

Vrider pa, redo att njuta som i dovereklamen. Jag ar en duschtval som luktar ganska gott ocksa.. Men det blir inte riktigt som planerat. POFF poff. Kranen poffar ut vatten, iskallt vatten pa mig brrrrr. Sa nu fungerar inte varmvattnet igen, far val fortsatta vara smutsig tills ngn kan fixa det.

Men jag ar inte sa bitter enda. Jag har en chokladkaka, cocacola och mina pluggpapper.

Helt konstigt att klockan redan ar halv sex.. Vad hande med den har dagen?

Nu ska jag fortsatta lasa i mitt kompendium.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback