Kommit pa en sak...

Mexiarrestaurangen jag var pa iborjan av vistelsen har var en succé. Sedan var jag pa samma restaurang igen med mamma och pappa (trodde jag). Pratade om den igar pa festen... De stora borden..Men jag sa att de har renoverat och byggt om helt. For det var helt annorlunda sist jag var dar mot forsta gangen. Och idag nar jag gick dit for att betala en seguridad sa lag det mkt narmare an sist och man passerade inte den stora Diagonalgatan som vi gjorde.

NU kom jag dock pa att det finns flera Panchitorestauranger, det ar en kedja. Sa det har nog inte skett ngt byte av mobler och malats om... Hmmmm. Ibland chockas jag sjalv over hur korttankt jag kan vara!!! Men tur jag ar sa himla klippsk annars sa det vager upp jejej.;)

Jag har for mkt att gora till mandag. Ville ju bara ha en skon dag pa stan idag..Istallet har jag stressat runt...Jag har hittat stans mest underbara affar..HELT SJUKT fina klanningar..Det var 70 % pa allt ocksa, sa nu ksotade de 1000..Men jag slet mig darifran. Istallet hittade jag ett budgetalternativ pa HM,snygg den med. Men synd att jag sag att den var gra nar jag kom ut ur butiken, i provrummet var den svart. Kopte losnaglar ocksa, tycker det ser bra akta ut.

Efter min tur pa stan har jag alltsa gjort pp-presentation och letat bra grafer till mandagens presentation. Har borjat lasa ett av casen ocksa..

Sen pratade jag med Emma,honhade atit. Jag fattade ingenting..Ska ju ata sen.. Men sen ar faktiskt tio ikvall.. Sa jag rushade till koket och fick dagens dos av Knorrs bolonese med makaroner.

Saaa ska val duscha om ngn timma.. Klockan tio bar det av for att ata och sedan vidare till Ribelinos om jag far som jag vill:)

(Jag hade tankt ta taxi till restaurangen ikv, var dar med mamma o pappa sist o da akte vi taxi,sa jag hade ingen aning om vart vi var...Men idag sag jag att jag bor EN gata darifran. Ska ga. Punkt.)

Puss ha en bra kvall!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej! Ingen txi din slöfock! Clara, ja å Maria kanske tar en dock.... men vi bor faktiskt lite längre ifrån... hahaha puss

Postat av: Maria

Taxi är en väldigt bra uppfinning. Ville bara säga detta. Och ja, det är väl klart vi är på en liten utgång sen ;) Ses snart och grattis igen! Puss

2009-01-17 @ 19:31:03
URL: http://enolanningibarca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback