I love you..

Mysiga dagar med mina alskade har. Vi har mest atit kanns det som, tapas, mexikanskt, japanskt och donken saklart. Mysit lite i lagenheten, akt turistbussen och kollat pa rean idag. Idag flyttade jag hem mina saker igen.. De flyger tidigt imornbitti och da vill jag inteeee ga upp. Vilka bra dagar vi har haft, nu maste ni flytta hit?!

GRATTIS MAMMA!!!
Min mamma ar den mysigaste lilla manniskan som finns. Hon tar hand om oss alla pa basta satt och vill alltid att vi ska ha det basta och ma bra. Hon ar nog min basta kompis. Vi tycker om att ga runt och kolla pa klader i flera timmar och att titta pa tv. Kom pa att vi inte har ngra stora intressen men det racker val gott och val. En rolig sak med mamma ar att hon ar orolig for allt och att gora illa sig och sant. Darfor hade jag och Eric hjalmar pa oss nar vi skulle lara oss ga hehehehe. Kanske var lika bra ;) Hon tycker om bullar valdigt mycket, munkar ska det vara, eller ngt med fyllning. Ibland retar vi mamma men vi menar inget illa, hon ar varldens basta manniska,van och mamma och jag alskar henne mest av allt.

I Tarragona var det mysigt med statyn.


Pa planet,trott va?





Jag har halsproblem. Vita prickar och halsmandlarna stora som bollar.. Gick in pa ett apotek mest for att fraga vad man ska gora..Hon sa att jag behover penicillin.. Och forst maste till doktorn for att fa recept..Da sag jahg lite ledsen ut.. Sa hon sa att hon faktiskt kunde salja det till mig utan recept..Om jag lovade att jag inte var allergisk. Vilken tur=) Sa ska snart borja mina kur...

BTW sa fick ja heta festskor idag av mamma o pappa i en tidig fodelsedagspresent. Sa nu vill ja ut och dansa!! Men dte far vanta lite. Ikvall ska vi nog bara ut en svang och tomara algo, ett glas vin eller tva.

En sak till.. Vi har hemskt vader har.. Vet ni hur kallt det ar..!! Typ 5 gradre.. Okej, inte som -16 som i Sverige men dar ar man iallafall beredd pa det. Igar akte vi turistbuss med oppet tak i hagel. Eh?
Puss

Kommentarer
Postat av: EMma

Ja det är kallt.. Frös av mej ute idag när jag skulle gå hem ;) Men skönt att du fick penecilin så vi får hoppas att det går över snart.. Känner ikväll att min kropp är lite seg.. Hoppas inte jag också blir sjuk men jag är nog bara hypokondriker.. ;) Bara inte till collbató

Postat av: Stefan

-26 förra natten i Leipzig, -20 mitt på dagen.



Här trodde man att man lämnade kalla Sverige för kontinenten, vilken bluff.



2009-01-08 @ 01:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback