Hissen..

Vilken ovanlig dag. Jag vet inte riktigt, men jag har levt lite "ovanligt" i ngra dagar nu. I torsdags forra veckan borjade min dygnsrytm komma fel och den fortsatte sa fram till igar. Alla dagar utom sondagen da. Men ikvall ska jag alltsa lagga mig innan tre, det ar tanken. Stor mig pa att jag inte gick upp tio imorse nar jag faktiskt vaknade av mig sjalv. Nej nej, jag skule minsann ligga kvar till tva bara for att.

Maste beratta ngt roligt igen haha. Det hander mycket kul... Jag hade kopt donken igar, bigmac och company. Star i min lilla hiss och en till man klammer sig in. Jag gillar inte att aka hiss med okanda, snacka om jobbig sits, han tyckte nog ocksa det for plostligt sager han Ahhh, det luktar Mcdonadls, du har Mcdonalds. Jag bara Aaaa,mycket bra, mycket bra. Sedan blir det tyst igen och jag kanner mig tvungen att ta upp samtalet igen. Big Mac, det ar en Bic mac... Och han Aaaah, mycket bra, mycket bra. For att avsluta det hela sager jag bara Och en cocacola... Da sa han inget mer. Sedan stannade hissen antligen och vi sa adios till stela hissupplevelser och varandra.

Sitter och lurar pa mina harproblem. Haret ar konstigt har..Det har vi pratat om forut..Och Maria haller tydligen ocksa med om det. Det ar elektriskt och blir ackligt pa en gang. Jag tvattade liksom igar och nu overvager jag en tvatt igen. Da ar det liiite warning. Tror det maste vara vattnet eller ngt...!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback