HEJ

MINA SMAKUSINER! TACK FOR DIN HALSNING ANNA! (Det ar val lattere att lasa stora bokstaver for barn?) HARLIGT ATT NI MAR BRA. JAG MAR OCKSA BRA FORUTOM ATT JAG AR LITE FORKYLD. HOPPAS ATT VI SES SNART,DET VAR LANGESEN! HALSA HELA FAMILJEN!!! Hej Ulrika,kul att ni laser och skont att ni mar bra. Har ar det bra,ska bara forsoka bli av med en forkyldning sen sa!!Kram fran mig


Nu kom jag och tanka pa hur omojligt det var att lara sig lilla B och lilla D at ratt hall, skrivstilen ska vi inte ens tala om. Jag fick gora lilla b tre sidor for att Inger inte var nojd. I vanliga fall gjorde man en sida med en bokstav. Inger(min larare) gillade inte hur jag holl (haller) pennan heller. Jag haller liksom med hela naven,alla fingrar ar pa pennan haha. Jag fick massa konstiga saker for att halla "ratt" men det blev ju bara konstigt. Kanske darfor jag var tvungen att repetera lilla b sa manga ganger?Jag haller fortfarande "fel" och skriver inte sa lasligt. Tur att datorn finns och man slipper gora handskriva inlamningar nu for tiden=)





Ehhmm aaa joo satattteee. Jag har koncentrationsproblem. Jag tanker bara pa skor och kjolar. Skarpning. Jag har en donut pa skrivbordet,ngt som piggar upp i nysiga tider.

Puss haj


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag diggar din rubrik :)



Krya på dig ordentligt nu!

Pussitos och kramitos

2009-01-21 @ 23:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback