Grattis till mig;)

- tack tack tack!!

Maste bara beratta storyn om pizzakungen.Igar var jag och Emma pa jakt efter en pizzeria. Vi letade lite. Hittade en,kollade pa matlistan, nan inifran knackar pa fonstret och vinkar. Vem tror ni det ar? Jo, han som jag ska bo med! Hur stor ar chansen att vi hittar till hans restaurang. Barcelona kanske inte ar sa stort som man tror enda.

Efterat gick vi till Federico. Som vanligt var vi tidiga men folket ramlade in nan timme efter. Gick hem runt tva. Storde mig pa att jag inte hade hittat nan restaurang som hade bord for 15 pers. Sa jag ringde Panchito tva i natt och de hade minsann ett bord ledigt:) Sa klockan ett ska jag dit och ge nan liten sakerhet sa att de vet att vi kommer.

Innan dess ska jag strosa pa Diagonal och kolla i affarer..Vill ju ha nagot fint saklart!!

Ngt som kanns vaaaldigt trakigt ar att jag har plugg till mandag. Bade en redovisning och tva case. Jag kanner inte peppen for det idag sa jag maste fa pausa...

Idag fyller jag 22 men jag kanner mig inte sa gammal o gra.... (hohohoho dar fick jag till det!!)

Ha en underbar dag,det ska jag ha.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen ännu en gång!!!!!

Postat av: Kusin Wenda

Grattis på fördelsedagen Sara!! (:

2009-01-17 @ 16:30:47
URL: http://frewen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis Sara! Hoppas du har en riktigt rolig kväll = )

2009-01-17 @ 17:05:44
URL: http://www.mesqueunblog-luppe.blogspot.se
Postat av: farmor och faster Kristina

Kramar och stort GRATTIS på födelsedagen SARA!

Kusinerna hälsar också!

Vi har kollat möjliga restider för att hälsa på dig tex den 7 till 10 maj? Vi kan väl höras på e-post.

2009-01-17 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback