Give it up to me..

Hejsvejs mina godingar!!

Jag ska mota Emma runt elvatiden och vi ska till en baaaaar och tomara lite. Men eftersom vi inte ar svinrika sa blir det inte manga glas. Efter det fortsatter vi mot Sutton.. Stallet jag gillar bast AVEN om jag blivit ranad dar, da maste det ju vara ganska bra;)

Nu fundrera jag pa lite flingor innan jag gar ut.. Brukar alltid bli sa hungrig annars och det finns ju sallan kebab i baren...

Funderar ocksa pa mina klackar.. Jag har nya, hoga..De hogsta jag har.. Ser lite stelbent ut nar jag gar..Men vaaada, traning ger val fardighet!! Sa nu ska jag ta mina forsta steg till koket.

Puss

Kommentarer
Postat av: Luis Z

hehe faan va trevligt = ) när börjar de nya kurserna?

Postat av: Emma

SARA VAKNA!!!!!!!

2009-01-09 @ 13:27:38
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback