Effekt..

Plotsligt kmr det ett mail fran dig. Mitt hjarta borjar sla helt sjukt fort, kandes som jag skulle svimma.Vet inte om dte var en forhoppning om ngt annat eller bara en enorm langtan. Men det blev bara ett platt fall som vanligt, bara massa krangel som jag inte orkar med. Man kan saga vad man vill, men ngt som ar sakert ar att du har effekt pa mig. Om man nu kan saga sa...

Saken ar iallafall den att jag fortfarande ar skriven pa adressen i Linkoping. FAN. Jag stor mig som bara den for att jag VET att jag adressandrade i maj forra aret. Darfor ngt psyk bestaller saker i mitt namn och jag inte ens ser varningen fran Kronofogden. Det ar bra....Eh.

Jag far panik pa santhar. Det ar mitt problem, jag blir verkligen dampig och stressar upp mig. Sa skulle in och adressandra igen, emn sa kmr jag till legitimeringen och dar tar det stopp. For BankID har error pa min dator. AAHHHHH. Nu har jag iallaall mailat kundtjanst och hoppas att dem kan hjalpa mig.

Nu ska jag duscha och sedan landa i sangen.

Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Kramar från oss här hemma....

2009-01-29 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback