Denna lordag..

Jag sitter och laser om foretagsvardering samtidigt som jag kollar alla Sveriges populara bloggar. Har verkligen inget vettigt att skriva men ett nyss inlagg ar ju alltid kul. Jag kor mer kvantitet an kvalitet...

Maste bara saga att jag ar GRYMT besviken pa att Blondinbella akte ur Letsdance. Har iofs inte sett henna dansa.. Men jag gillar hennes blogg ju!!

Jag har vidtagit vissa atgarder for att kunna halla mig hemma ikvall. Det kan bli svart..Det ar lordag, och jag har ingen pluggstress.. Allt talar for att jag ska ga ut. Eller egentligen inte, for jag var ute igar, och i torsdags....Men jag har kopt hem chokladkaka och cocacola..Hjalper det?

Jag ar inte sa trott heller. Sov min skonaste somn pa lange i natt.

Vi har fortfarande inget varmvatten..Storande..

Talk to you later

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på dig!

Har precis varit och tittat på den årliga fotbollscupen i KB-hallen. MBK spelade 1-1 mot Kolsva och 4-2 mot Råby, så de gick vidare till slutspelet imorgon.

Låter jobbigt med endast kallvatten, det positiva med det är väl att det kan få dig att stanna hemma ikväll, eller?

Föresten så blåser det ju storm i Spanien och då ska man väl hålla sig inomhus....

Hur som helst, ha en bra lördagkväll!

Puss och kram//Mamma

2009-01-24 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback