Att vanta..

kan vara det trakigaste somfinns. Jag blev klar strax innan atta tror jag, sa jag har sutttit och glott i mer an en timme. Men om 40 minuter kan jag antligen ga.

Jag gor alltid sahar,blir klar for tidigt. Sist skullejag mota emma pa ett stallle nara mig, var klar sa gick ut tjugo minuter innan. Bara dumt for ja fros ju som en isbjorn.!!

Jahaaa kompisar..Vad ska ja beratta for er nu da...? Det ringer konstiga manniskor till mig..Jag kan inte saga nej..Sa nar jag satt o vantade pa mina klassisar for nan manad sen sa kmr de forbi en svart man,eller brun.. Han var snall och vi pratade pa..Sen skulle han saklart ha numret..Jag bara havar fram det o mina klasskompisar kollade skeptiskt pa mig.

Jag skulle aldrig ha lamnat ut det dar numet. Tvingas prata med honom en gang i veckan och jag tycker inte att det ar jattekul..Han ringde nyss och fragade om jag visste massa saker o  en tekniktidning..Assa vah? Jag sa at det var min cumpleanos och han blev arg for att jag inte bjudit in honom . Han avslutade med att onska mig halsa ilivet och sant.. Sedan sa jag att det ringde i min andra telefon...OJ.

Saa lardomen vi drar av detta ar att inte lamna ut numret till en framling bara fr att du tcker synd om honom.


Snart ska ja gaaaa=) MAT!! Jag ska ha massa nachos med gul ost!!O fest...Ohhh nu borjar ja fantisera om del gula osten..mmmm..ja a hingrig..Om ni tkr att ja skriver konstugt sa beror de inte a att ja har varuit pa fickpluntan utan att ja har losnaglar. Bara for att ja skrev att de ser saaa akta ut sa har ja kopt nat skit den har gangen. Ser plasigt ut, haller pa att ramla av..Ja...

Vi hors imorn

Puss

Kommentarer
Postat av: Wenda

Hehe ja det är skit gott!

Risnudlar, ägg och soja! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback