Att komma igang..

Ser mig sjalv som valdigt diciplinerad. Men efter ett skont lov har jag sa himla svart att satta igang med plugget... Jag brukar ju typ sova nu (eller inte nu,men snart...) och jag har massa kvar att lasa..

Beror pa min lilla tur.. Kopte ansiktskram, pads, tops..De sakerna behovde jag verkligen..Men sa kunde jag inte motsta att ga vidare i en djungel av rea.. Hittade iallafall en jattesot pyamas, svart med sma prickar, men det ar bara shorts och linne sa far val sova med en kofta haha. Sedan tog jag mig sjalv i kragen och gick hem, kande att jag var pa fpr mkt kopa-humor sa lika bra var val det.

Maste bara beratta en till sak.. Jag gick in i en prinsessaffar ocksa. Det fanns massor av klanningar, jag dog av fortjusning.. Jag hittade en silverklanning som var lika fin som en drom..Ojojoj..Skulle vilja ha fodelsedagsfest pa ett slott och den klanningen,noojd ja skulle vara! Men priset var inte i min klass sa jag lamnade butiken ganska snabbt.

Och vet ni hur skont det var att smorja in ansiktet. Jag brukar typ aldrig smorja in mig..Ar jattedlaig pa det.. Men under de senaste veckorna har min haka varit som Sahara.. Kopte nagot som jag tror ar bra pa apoteket och fick en liten present pa kopet.. Ett serum.. Ar det nagon som laser det har som vet vad man anvander ett serum till? Jag har verkligen ingen aning..Har ju hort ordet forut men inte tankt narmare pa det. Jag tog lite i pannan iallafall men det kandes inte som ngt man ska ha dar?

Tittade pa Sex and the city-filmen i dagarna. Gillade den jattemycket aven fast jag inte foljt serien pa tv.. Kunde val aldrig tro att Samantha var 50 ar!! Ar det sant..Undra hur manga operationer hon gjort... Jag ar val ocksa snar 50..Eller nej..Men valdigt snart 22.. Varsta nojjig..Det ar inget kul att vara 20plussare!! Men kanske borde vara glad tills jag blir 30 atminstone.

Nu ska jag lasa...

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Ja tycker inte du ska ha åldersnoja redan.. 22 år ung är du.. Ska man inte använda serumet runt ögonen?? fast vet inte riktigt.. Puss

Postat av: Anon

Är inte serum det man använder mot orm-gift? Botemedlet alltså.



Enligt Wikipedia har jag rätt http://sv.wikipedia.org/wiki/Serum

2009-01-13 @ 17:51:58
Postat av: Anders, Gunilla, Emily och Kevin

Hej!

nu har vi valt lägenhet 21, i Bornkvarteren.

Vi är framme i stan vid lunchtid, 22/2.

Vi mejlar mobilnumret.

adios!

2009-01-15 @ 22:56:54
Postat av: Mamma

Serum tränger djupare in i huden än en vanlig dagcreme/fuktcreme och kan därför återfukta och verka djupare ner i huden. Använd alltså serum om du känner att din hy behöver extra fukt och näring. Applicera serum innan din dagcreme.





2009-01-16 @ 18:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback