Anders, Gunilla, Emily..

HEJ!!! Vad har ni for email? Sa ska jag maila er sa fort som:)

Kram

Sara


------------------


Annars da? Vet ni hur uttrakad jag ar? Den har eftermiddagen har varit meningslos. Jag har suttit och tittat pa datorn sedan klockan fyra. Lamnade allt pluggmaterial till en klassis som inte hade det, sa dar kom jag undan bra!! Gick och kopte yogurt, ja det var val det mest anstrangande jag gjorde.


En annan viktig sak som jag glomt beratta.. Det var jattejobbigt att ga upp imorse.. Jag, Sara, brukar alltid vakna atta. Sa har jag en timma pa mig har hemma. Kan ta det lugnt,kolla mailen och gora lite annat. Men imorse snoozade jag till tjugo i nio. Pa tjugo minuter skulle jag gora mina morgonsaker, stressen var grande sa imorn ska jag ga upp efter snooze nr tre.

Tack o hej


Kommentarer
Postat av: Marielle

hej sara!

hur är det i barcelona? så dålig på att läsa andras bloggar men nu har jag fått ett par inläggs update från din iaf :) trivs du och sådant? haft några tentor?

här börjar tentorna om nån vecka typ. inte börjat plugga knappt, liiiite stressad. men men..bagaget är iaf uppfunnet så jag är glad ändå :)

ha det fint! puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback