Algen i mig..

Basta mixen kan vara kyckling och bacon. Finns det ngt annat sa passar saaa bra ihop. Pratar om donkens hamburgare CBO den maste ni ata todos.

Gick ner till Plaza Catalunya och motte Emma.. Kande att det var tungt att ga..Jag hade lite traningsverk tror jag..Inte sa konstigt med tanke pa att jag var algen igar. Nu ska ni fa hora om algen. Algen ar jag i mina hooooga klackisar. I borjan av kvallen kannr jag sjalv att algen ar lite ostabil..Men det glommer jag bort tillslut och svavar fram som en isprinsessa;)Eller inte?!

Algen hade en jobbig upplevelse for ngra helger sedan. Pa en bar pa Diagonal. Emmis skickar upp algen pa overvaningen for att kopa lite att dricka. Algen skuttar glatt upp, utan ngra storre problem. Varre blir det nar hon ska ta sig ner, med ett glas vin i ena handen och ett glas ol i den andra. Kan alltsa inte halla sig i racket. Algen forstar genast svarigheten i situationen och gor ett-ett steg hela vagen ner. Blickarna pa algen var manga. Och tyskarna faller kommentaren "svårt", men pa tyska. Algen varken horde eller forstod sa inget mer med det.

De hinder algen kan stota pa ar:
- trappor
- parkettgolv (halt)
-glas under klovarna (svart att ta bort)
- knuffande pa dansgolvet

Igar testades algen igen i trappkunskapen. Nerat, det var svart men hon klarade uppgiften tillslut.


Nu ska jag borsta tanderna.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjena Älgen!!!!! Jo, det va ngra gånger där igår då jag trodde att du skulle bryta benen... Lite bambi på hal is också.. När älgen träder fram så är det heller inte så svancerade danssteg på dansgolvet.. Mest lite vägande fram och tillbaka.. ;) Sen tar det typ hundra år för att gå ner för en trappa, i mina tiocentimetersklackar hinner ja upp och ner två ggr innan du ens kommit ner en gång..

Postat av: Emma

Det där med glas under skorna är en rolig historia.. kan du inte berätta den??? Det kan inte vara lätt att ta bort glas under skon när man sitter på huk med ca fem cm mellanrum mellan fötterna och ska på nåt konstigt vänster fram med foten å balansera på den andra foten när man tar bort glaset..hahahaha men roligt för en nykter människa!!!!!

2009-01-18 @ 22:16:08
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback