2009..

Jag och Emma startade kvallen med rakpanna med farsk pasta. Det var mumsigt, och hungrig var jag, hade fastat hela dagen for att orka med varan jattemeny hahaha.

Till efterratt blev det gino med glass. Mmmm vad gott det var. Sedan smallde vi i oss ostbagar och chips ocksa.. Och vin fran ett annat supermercado. Annars brukar vi ju gilla lagpris-eroski, men nu fick vi alltsa vidga vara vyer lite..Och det var inte till det battre. Plotsligt var hela flaskan borta och vi fattade ingenting.. Kan inte ha varit na alkohol allsta, eller kan alkohol avdunsta om man har flaskan oppen???

Gick ut for att coja en taxi vid ett. Det var inte det lattaste ska jag saga er... Men vi gick en bit.. Och tillslut kom en bil med gront lyse sa vi kunde pusta ut. Val framme pa klubben sa blev det drinkar och dans all night long. Man fick namligen tre drinkbiljetter med pa forkopsbiljetten.. Men jag anvande som tur var inte alla. Det var GRYMT bra musik ocksa, sa jag var nojd och glad!! Jag avslutade kvallen med att vippa med ett basketlag,men jag blev inte langvarig i baset da mina fotter var helt forstorda efter fem timmars dansande.

Gick ut, motte upp Emma som hade liknande fotproblem.. Efter det at jag croissanter och drack cola i ngra timmar.. Sedan var det VALDIGT skont att fa ga och lagga sig.

Dagen borjar ganska sent idag.. Men det kanske den gor for manga. Jag ar sugen pa en bigmac eller en stor pizza..Emma med.. Vilken tur va=).

Imorgon kommer min mamse och papse, vad myysigt!!!

Ska ut en svang, ta ut pengar till hyran.

Puss


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ses i morgon!

kram//mamma och pappa

2009-01-01 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback