You say it best..

Gardagen var okey..Men vi blev ganska tidiga hem i taxin enda. Skont med tanke pa att jag skulle upp och skriva ett arbete idag. Kom upp runt elva och var val igang vid tolv. Det ar sa gott som klart.. Ska bara lagga till lite och skirva ut imorn i skolan!

Idag kom en tjej och kollade pa mitt rum. Hon gillade det..Men hon gillade inte att hon inte far ha besokare (honhade namligen en kille...). Men hon skulle ringa inom tva timmar och saga om hon vill ha det eller inte. Sa vi far val se..Vill hon ha det sa kmr hon flytta in imorn, det innebar att jag maste flytta ikvall. Har inte pratat med killen ja ska hyra av,men han har ju sagt att jag kan komma nar jag vill. Vore skont att flytta idag men samtidigt ar jag sa bekvam och orkar inte borja packa vaskor..Vi far val se hur det blir!

Jag har inte varit utanfor dorren idag.. Maste ga till en liten pakistanshop och kopa vatten och kanske ngt annat.

En sak till.. Jag vill ha The Hills sasong ett pa dvd. Det vore ngt!! Jag tycker inte om att kolla pa internet.. Eller egentligen vil jag ha hela The hillsboxen..Men finns den???

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback