Vanta och vanta..

Jag har hallt mig hemma hela dagen. Vantat och vantat pa att jag kanske skulle fa borja packa vaskorna.

Men tjejen ville nog inte ha rummet for jag har inte hort ngt av Beatrice heller. For NU kan hon valk inte inga? Jag kan ju inte borja flytta nu..? Iofs flyttade jag tio pa kvallen sist ujuj men det var inget att rekommendera. Hoppas nastan att hon inte hittar ngn att hyra ut till innan den 19e. For da vet jag ju nar jag flyttar..Nu kan det ju bli nar som helst om hon plotsligt hittar nan.

Var saaa hungrig men jag holl mig ifran snabbmatskedjorna idag. Igar sa jag namligen till Clara att jag gor mina Mcdonaldsbesok i snitt en gang i veckan. Och jag har redan atit en meny den har veckan. Istallet for jag till Opencore och kopte agg och skinka. Stekte nan liten blandning och det var helt ok.. Fick saklart med mina godaste kakor ocksa sa nu sitter jag har o har det braaa...

Nu har jag bara ett case att lasa infor imorn..

Hade bra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback