Vad hande med Britney?

Gick ut igar efter tio ngn gang och motte upp Aida med vanner pa en restaurang.. De satt o at stekar och pizza,sag ganska gott ut maste jag saga. Men jag hade redan atit sa jag tog bara ett glas vin. Maria kom ocksa sa jag behovde inte vara ensam om att inte bestalla mat. Snickan sjalv var jordens segaste melodifestival-pensionar men kom TILLSLUT skuttandes upp for trappan hon med.

Vid elva blev jag lite hetsig och tyckte att det var dags att ga. Men som vanligt ar man nastan forst..Vi kom halv tolv, en halvtimma efter utsatt tid.. Att jag adrig lar mig det dar. Var iallafall en trevlig kvall, traffade pa mycket roliga och nya manniskor. Musiken var val sadar..Jag tog saken i egna hander ngra ganger och drog pa Beyonce och Britney, men tva sekunder efter hade jag en hel dros missnojda latinos pa Ipoden som ville ha ngt mer exotiskt antar jag.Tacka vet jag GES och Britney som det var i fredags.

Halv fyra eller ngt sa gick alla ut pa gatan mot Mojito, en mindre klubb som ligger i narheten. Dar var dte dock fullt sa vi fick inte komma in.. Da styrde jag hemmat medan de andra gick vidare ngn gata ner. Jag sov som en prinsessa och vaknade vid ett..

Idag pluggas det for fulla muggar.. Gor en excelinlamning som ska in imorn och laser ett case infor morgondagen ocksa..

PUSS


Kommentarer
Postat av: Självaste Snickan...

Nämen hallåååå.. Jag kom faktiskt före Maria... Men jag kan erkänna att ja va seg.. Från att ja duschat till klar att gå va cirkus 3,5 timma.. inte illa.. men det va mkt distrationer inblandade, en skön soffa som gjorde att ja inte kom upp, å min älskade melodifestivalen.. ;) Nu längtar ja redan till nästa lördag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback