ERIK O..

En bild sager mer an 1000 ord. Min van ERIK OSKAR, en 88a i sina basta ar.

I borjan trodde jag att det var ngt fel. Sjalvupptagen, seg och extremt nojd manniska. Men sedan hittade jag hans mjuka sidor som att inte vaga ga in pa Q8 och gora arenden, tur att jag ar en mogen 87a som garna hjalper till!!!!

http://duochjagjerker.blogg.se



PS: Jag laste nyss hans blogg dar det forekommer grova fel. For det forsta sa var det han som ville ha gratis publicitet har och for det andra visar det graden pa hans stordhet. Jag vet itne hur manga ganger jag har sagt DU AR JU HELT STOOORRRD till den har manniskan.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaahaaa det va ju kul ju! Tyckte att han hade prickat in dej ganska så korrekt. Det där med att du tycker Messi är snygg stämmer ju inte... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback