Update..

Jag mar kasst.

Men maste ju enda borja dar jag slutade sist.

Mandag kvall. Middag..Mottes upp utanfor restaurangen.. Treratters.. At mozarella, tomater och ngt brod till forratt, huvudratt blev pizza for mig..Och till efterratt valde jag panacotta. Efterat var jag dyngmatt da jag redan atit middag en gang innan haha. Vi satt o pratade hela kvallen och hans kompis som agde restaurangen med. Gick hem strax innan tolv och somnade gotttt.

Tisdag. Skoldag som vanligt..Promenerade hem.. Redo for plugg..Da kommer det..Borjar ma valdigt illa och maste spy. USCH. Det ar det varsta jag vet.. Jag har aldrig kunnat spytt utan att grata floder innan,tycker verkligen det ar otackt..Det ar ju skont att veta att det blir battre efterat, men hade jag vetat att det var 1 av 10e gangen sa hade jag nog inte varit sa nojd efter omgang ett. Sa hela eftermiddagen, kvallen och halva natten har spenderats pa toan.. Har ingen hink har heller sa gjorde ngra tappra lopningar.. 

Onsdag. Vaknade vid tolv, ingen skola med andra ord.. Mar fortfarande lite illa.. Men har inte behovt spy..PEPPAR PEPPAR... Idag pluggar jag sa gott det gar, imorn har jag namligen gruppredovisning och tenta. Kanner mig inte sa redo...Men har ju hela dagen pa mig..Och dessutom ar tentan luddig,finns inget direkt material utan bara det jag har skrivit pa lektionerna.

Undrar saklart vad dessa spyattacker kommer ifran. Jga har inte matt sa daligt pa flera ar..Eller jo, i Linkoping hade vi vintersjukan en gang. Det var inte frascht,ushush.

Var det maten jag at kvallen innan? Eller mig egengjorde pasta carbonara (med råa agg) som jag at efter skolan igar? Fast den at jag tva dagar innan ocksa..Men ska iallfall slanga bort den tredje matladan med..

Maste aven ut en svang..Kopa vatten och cocacola..

Puss

Kommentarer
Postat av: Familjen

Lilla vännen!

Fy för magsjuka, hoppas det är över nu. Tycker du ska hålla dig borta från råa ägg i fortsättningen, håll dig till väl tillagad mat!

Kramar// familjen

2009-02-11 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback