Till mandag..

ar jag utan internet. Han ska byta operator. BRA planering, min langhelg utan internet. Pratade med en igar som verkligen forstod mig. Jag vill bara ha datorn staende pa bordet, msn o facebook pa. Och gora lite annat. Bara drygt o springa till ett internetstalle. Det kanske ar like sickt men jag blir lugn av att ha datorn pa och att ha koll pa vad som hander hehe.

Men jag overger inte bloggen for det inte,nejnje har flodar uppdateringarna.

Igar var det kul!! Forst dracks det vin..Och sen vidare till Chupiterian med klassen..Eller ngra ut klassen..Vi har kommit pa att vi alltid ar samma personer som dyker upp..Men sa ar det val.. Det ar iaf ett shotstalle..Shots som brinner var hett dar..Men jag vagade inte..Jag ar nog ingen shotmanniska..Klarade av TVA..Varav en som hette "Hijo de puta" (barn till en prostituerad ordagrant, men mer ett svarord de anvander har....) och bara namnet forklarar nog styrkan. Usch rysning blaaaa inge gott. Sa efter den gav jag upp. Vissa ar battre pa det dar med shots..Finns de som, kan fa i sig tio stycken,jag skulle svimma tror jag.

Forsatte kvallen mot Sutton..Var massor av folk och jag holl hart i vaskan..Nojig ocksa for kolalde typ hela tiden sa att ingen hade snott min fina mobil;)

Var val hemma runt fem imorse.. Sov sa gott sa..

Sedan ringde Ems och ville ha donken..Jag var inte sen att haka pa..Vid fyra blev det mat..Gott som vanligt! Satt oss i solen en svang pa torget ocksa. Ar verkligen varmt o skont..Me nar solen forsvinner blir det lite kyligare. Sedan gick vi till apoteket for att kopa starka preparat till Emma for nu ar de dags att bli frisk! Emma gick hem och jag gick hit till mitt lilla internetstalle..

Vilken kort dag jag har haft.. Klockan ar redan sex.. Blir nog lugnt ikvall..Ska kopa en cola o nat gott tror jag. Imorn ar det daremot konsert, det ska bli rolgit med ngt annorluna o inte bara utgang.

Jag har varldens torraste lappar.. Jag ar nog allergisk mot all lipsyl tror jag..Pricken forsvann udnet en dag, da jag inte anvant ngt pa kvallen o inte heller undr hela skoldagen..Seadn kopte jage n ny lipsyl o borjade smeta med, da kom de tillbaka. Den innehaller kokosolja. Ar det notter och sant som jag ar allergisk mot i all lipsyl? Nu ska jag iaf inte ta ngt pa hela dagen aven om ja torkar ut. Ska ga till botten med detta o hade Sherlock(ems) som medhjalpare med kokosmysteriet.

Nu borjar tiden ta slut har.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhaaa du glömde berätta om Monica Lewinsky... ;) Vill du inte göra det?? Sjuklingen ska bli frisk nu.. Proppa medicin!!!!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback