Tantas cooosass...

Jag sjunger pa Spaniens inne-lat number one. Jag har radion pa hela dagarna och den kmr flera ganger om dagen..Efetrat sager dem vad tjejen som sjunger heter, men ag uppfattar aldrig det. Lyssnar pa texten och forsoker youtuba ngt i stil med Tantas cosas, tano quedarte, det ar ngt sant. Men utan resultat. Om nan vet vad laten heter sa kan ju garna beratta det for mig!

Stod i koket och rorde ihop snabbrisotto (som jag fick av han ja bor hos igar, han hade fatt en hel lada..) Gjorde en med pestosmak. Men fyfan. Seriost, det var den varsta lukten jag kannt. Det luktade massa stark ost sa jag fick spykanslor av att bara se det grona riset och kanna doften. Rorde vidare i kastrullen utan att andas... Da ringde Galo och fragade om han skulle ta med en pizza hem, kunde inte varit med passande. JA, JAA!! En hjartepizza som Clara ocksa fatt dar, de e tydligen hans specialitet som han e bra nojd med. Smakade bra gjorde den..Men inte nog med det, han hade med fyra paket till av risotton from hell. Jag bara log och sa jaaaa va braaaa. Min risotto la jag i en matlada i kylen..Som jag INTE kommer kunna ata. Natsna sa att jag kanner lukten fortfarande, den fastnade sakert i vaggarna har hemma.

Ar det ngt jag har svart for sa ar det ost som smakar och luktar just ost. Jag tycker bara om hushallsost och gouda. Men det dar var ngt utover det vanliga, mogel sakert. Usch.

Sitter och laser fortfarande..Det finns mycket info..Inte sa mkt rakning..Mycket att lara sig utantill..Ujuj.. Har iallafall last igenom allt noga idag och nu ska jag ga in pa smadelarna och memorera lite till..

Dagens fraga, vet ni vad PIC ar forkortning av? Det vet jag!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback