Skooon kvall..

Kom ivag strax efter tio som jag trodde. Gick till en spansk restaurang i narheten..AHHH vad mycket gott det fanns. Det var fullsmockat sa vi fick vanta pa bort i en kvart..Tiden sprang ivag med ett glas martini.. Nar vi val fick bordet dragglade jag nastan over menyn haha saa hungrig var jag. Tapas blev det; patatas bravas, gambas pa grillspett, rostade gronsaker och parmaskinka..Till det drack vi SVAG sangria med cava.. Vi betoinade verkligen svag for att jag skulle upp idag o han ska ocksa jobba. Den var valdigt god iaf..Den ar gul istallet for rod men lika god som en vanliga:)

Vid tolv var vi hemma igen..Matta o belatna!! Sov riktit skont, brukar inte gora de nar jag ar for matt..Darfor kan jag inte ata pa natten..Kebab..typ..

Nu ska jag kila till skolan. Vi har min favoritlektion idag sa det blir roligt!! Har forberett flashigt i excel med rosa nyanser=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback