Sexi dos eller exitos?

Radiokanalen som jag lyssnar pa hela dagarna har en liten slogan som de drar..Typ som Bast musik just nuuuu Rix fm.. Jag trodde som sa ewl radio de los sexi dos. Men idag har jag lyssnat mer noga och dom sager el radio de los exitos. Exito betyder framgangsrik.. Sa det passar lite battre.

Min farbror ringde nyss. De satt i hamnen och at maaaat.. Ska traffa dem lite senare, de har namligen me lite grejer till mig hemifran, sasom en mobil och lite andra onskningar. En fika vore gott ocksa.

Nu ser jag ut som en manniska som legat i magsjuka tva veckor, fast jag ar frisk o kry. Men ser bara sliten ut..Sa ska hoppa in i duschen nu..

Plugga lite o vanta pa att de ringer mej :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

hej! Förvänta dej att jag kommer få ett utbrott på den lilla dansken idag... Skicka mess kan han göra men om han ljuger, då har det gått för långt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback