Sent!!

Jag orkar inte med de har spanska tiderna snart..Jag kommer aldrig att komma in i det har,har ju inte gjort det pa snart fem manader sa lar val inte gora det pa den tiden som ar kvar heller.. FEM manader???Har jag varit har sa lange..Det ar ju helt sjukt..

Jaja ater till rubriken.. Fick nyss sms..Saraaaa, du kmr val ihag att vi ska pa restaurang ikvall och ATA,kmr hem halv tio sa vi kan val ga runt tio??? For det forsta, ata med stora bokstaver..Han har redan nu markt av mina matvanor..kakpaketen i soptunnan o alla glasspapper gar inte o hymla med hahaha. Men tio? Seriost? Jag gar typ och lagger mig da!! Eller vada typ..Jag gor det. Jag som var hungrig nu typ. Fick jag ata rostisar istallet..Hoppas jag blir hungrig igen klockan tio daaaa.

Varfor ater man inte klockan sju i det har landet ocksa? Inte konstgit att fetman okar har, kan ju inte va bra nanstans o ata elva pa kvallen!! OK jag ar inte ratt manniska att tala med alla mina sotsaker..Men iallfall!!

Jag har tankt pa en till sak..Mamma, det var inte lipsylen jag var allergisk mot..Jag ar fortfarande prickig! TANK, tank tank om..Det ar sockerallergi..Eller diabetes med andra ord..Men man far val inte prickar av det? Ahhhh stor mig sa mycket att jag inte vet vad det ar..Nu har jag bytt sangklader, varit utan yogurt i tre dagar men pricken sitter bestamt kvar..Pa fredag (da ar jag ledig) ar det jag som gar till doktorn o redr ut detta..

Mmm jooo.. Sa nu ska jag bara underhalla mig sjalv till tiosnaret..Sen ska jag ATA..Efrer tio..Normalt pa en mandag..Mm joo..Men egentligen kan jag inte lata bli att gilla det lite ocksa..Man gor liksom bra dagar av alla dagar har..Man tar en ol(eller vin...) mitt i veckorna, gar ut o ater, folk gar pa bio..Och inte bara pa helgerna..Har snackar vi att ta vara pa livet=)

Idag vagade jag mig in pa mitt konto..Jakla angest det dar alltsa. Andades ngra extra ganger..Men fick inte saa stor chock..Okey inte manga klover men..Men...Men nar jag kom pa att det ar februari med bara 28 dagar blev jag nojd igen, da har jag 40 kronor om dagen att leva pa hahaha vilket kaos. Neee jag unnade mig en liten overforning ocksa.

KRYA pa er till Emma och Clara. De har feber o ar sjuka. ush usch.


Puss vi hors imorn.

Kommentarer
Postat av: Broder Tuck

Kan man bo hos dig om man kommer till Barcelona ett par dagar?

2009-02-23 @ 22:35:39
Postat av: Sara

Ar det eric?ja de e klart du kan. Nar??kom i pa msn...

Postat av: Eric

Ja. Vet inte, nångång i vår typ. Kolla på nån fotbollsmatch typ. Men vafan, var hittar man jättebilliga flygbiljetter?

2009-02-24 @ 23:35:09
Postat av: Sara

Ryan air...men de blir typ dyrt nar alla tillagg kmr pa sen..Sas eller spanari kanse kan ha nat ocksaa..Men hala sluta snala nu du joabbar du, du kanske kan kopa lite skaer till mej nu ocksa=))hohoho

2009-02-25 @ 15:23:04
URL: http://sarapau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback