Pskyo..

Sitter nan uppmarksamhetskravande manniska vid sidan om mig. Han skrattar hoooogt och pratar for sig sjalv..Sedan ville han roka men personen som jobbar har sa attd et INTE var okey. Da skulle han slass. Jag sager da det!! Kanner mig enda lite hotad, ja tors inte ens kolla pa honom men inte sa latt att kolla rak fram nar han far sina skrattanfall hehe.

Jag ar i Raval. Har ska man inte vara, inte pa kvallarna iallafall..Men kande att jag inte ville ga till "mitt" internetstalle igen, de kanner igen mig dar nu. Sa jag hamnade har..Lite billigare och lite skummare manniskor..Har med min egen dator ocksa, tankte om det fanns Wifi nanstans sa jag kunde anvanda min egen..Men nej..Sa den haller jag hart i, tycker alla spanar pa den dra den ligger i vaskan..

Nej nu ska jag promenera hem igen! Maste gora en uppgift ocksa..Hra inte kommit tills kott pa hela dagen..Vet inte vad jag har gjort idag,men tiden har dragit ivag. Har ungefar atit, vart i skolan, letat internet i raval punkttt..

Maste handla lite ocksa..Allt jag har ar Kellogs special K, rakor och en flaska rosè, det kommer man inte SA langt pa. Sa supermercado nasta.

Puss

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback