Problemen bortblasta..

Mamma och Marielle..Nu har jag varme. Han hade en varmesak..En stor svart sak som ag trodde var en hogtalare innan. Det ar nan gas-grej..Sa jag vagar knappt ta i den. Men nu har jag det varmt o gott har vid bordet:) Har aven en liten svart uppvarmare i mitt rum som jag kan satta pa om jag fryser. Men brukar tycka det ar ratt skont att sova utan varme..Men med manga tacken.

Frysproblemet ar ocksa borta..Jag HAR en frys. Men fortfaande ingen ugn. Klarar mig nog..Anvander inte det sa mkt enda..Bara nar jag gor paj..Nu lat det som att jag gor de ofta..Har bara gjort tva ganger..Men pa en vecka..Man kmr in pa ngt spar ni vet..

Sitter och gor uppfiften till tisdagens lektion..Den ar riktigt rejaaaaal men jag gillar amnet och lararen!!Allt ar tydligt under lektionerna och man har lart sig ngt bra efter varje gang. Bra om jag far klart det har snart sa jag kan borja med tentaplugget infor mandagen nu i helgen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Hey Sara! Jag vet inte än, är lite sugen på den där latinofesten... Ska du ut? :)

Postat av: Maria

Aa.. jag ska vara på skolan 11 imorrn och skriva på ett arbete, så kan nog inte bli jättesent. Men en liiiiten stund kan man ju alltid gå ut? Kanske en jordgubbsdrink också? :)

2009-02-20 @ 18:59:36
URL: http://enolanningibarca.blogg.se/
Postat av: ERIK OSKAR

sålænge man kan gøra LASAGNE ÆR DET JU LUUUGNT! :D

2009-02-21 @ 13:01:41
URL: http://duochjagjerker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback