Oversittare..

Jag har svart for en viss typ av manniskor.. Skugge till exempel, hon har ju verkligen gjort sa att man ar emot allt vad femisism innebar. Jag ska bli manist istallet.. Jag stor mig pa allt med henne..Och for er som inte ar lika inne i blaggbraken som jag, sa tycker inte Linda skugge att Ebba Von sydow far vara trott eller sliten - for Ebba har inga barn och ta hand om!! Ebba festade pa sin 28ars dag, Linda lag i migran for att barnen skrek. MEN HON HAR VAL INGEN SOM HELST ENSAMRATT PA ATT VARA SLITEN O TROTT. Ahhhhh, bittra manniska!!




Jag ha hittat en potentiell man till Linda.. Som hon kan fa fler skrikande barn med.. Alex Schulman. Det skulle nog bli ett gang hemska sma barn..Bada klankar ner pa allt och alla och behover ngn som tar ner dem pa jorden. Vem kan fa Linda Skugge eller Alex Schulman paff? Maste fixa ngn snart!!!

Skulle bara saga det..

Haj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback