Mysigt..

Motte upp Clara o Maria vid 11 for att hitta en bar..Som alltid sa ser man en massa under veckorna och tanker dit ska vi ga nan gang, men sa nar helgen kmr sa har man helt glomt bort vart de dar stallena ligger. MEN vi hittdaeiallafall ett riktigt bra stalle med goda drinkar med farsk frukt i. Har var det inte 75 % vodka och lite farg pa den..Utan som drinkar ska vara. Drack en strawberry (det andra ordet kan jag inte stava till men kolla bilden istallet) och den var god. Dit ska vi verkligen ga igen och prova pa mer av sortimentet!!

Var hemma vid ett och somnade skont.


Idag maste jag plugga. Imorn har ja min hatlektion..Angest angest..Jag vill inte ens ga!! Nu kanner jag att det har borjar bli en bitter blogg.. Men jag tycker verkligen inte att detta ar roligt for jag kan inte.

Sedan vill jag ut pa jakt efter ett oppet apotek ocksa..Jag behover ngt starkt for prickara pa hakan.Har sett ett pa Passeiga de Gracia som ar oppet 24 timmar om dygnet..Lar ju vara oppet pa sondagar da med? Kanske..

Ha en bra dag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback