Muuumsss..

Vet ni vad jag gor nu??? Jga ater pannkakor och glassss,godare kan det inte bli :)

Tanker alltid pa min farmor nar jag gor pannkakor. Men idag kunde jag inte vanta tills smoret blev gyllenbrunt for jag hade bara olja =(

Hade forberett mig pa en lang dag o packat ner mackor och apple. Trodde vi skulle sitta kvar o forbereda infor imorn..Men alla trodde att man ska fixa allt under lektionen. Sa vi gor val det da..Lika skont..

Gick ner till Corte Ingles for att kopa batterier till miniraknaren..Har lanat emmas i nan vecka nu och det ar dags for min egen att borja fungera..Efetrsom jag inte visste om det var det runda battierit eller de vanliga de var fel pa sa fick jag kopa hela kittet. Hittade aven ett litet paket till veckans fodelsedagsbarn..Och till min korv ocksa,fast hon fyller ju inte riktigt an. Men ar man igang saaaa:)

Nu ska jag ata upp.

Och sen plugga.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback