Muuumsigt..

Jag har gjort pasta carbonara. Men var lite tveksam till raa aggulor..Har iallfall atit min portion nu sa vi far val se om jag far ngn hons-sjuka. Min var dessutom lite lyxigare an den pa bilden, enligt receptet skulle man ha 2 msk gradde, det lat valdigt snalt sa jag hovade i halva graddpaketet istallet. Hade ingen ost heller sa man far val kompensera lite. Det var iallfall valdigt gott! Oh just ja..Hade inte spagetti heller sa blev en macaroni carbonara...



I flera veckor har jag kannt mig sugen pa macaronilada.. Det ar lite konstigt men tanke pa att vi aldrig (inte va jag minns iallafall) har aiti det hemma..Och nar det serverades i skolan var det ju ingen favorit. Men nu sa duger det plotsligt....Ar aven sugen pa pannkakor, dillkott och laxgrytan som finns hemma..ahhhh vad gott.

I hostas hade jag en konstig idé for mig..Emma kunde ringa pa kvallen och jag svarade i telefon med andan i halsen..Va goorrru??? Jag ar ute och springer pusst pussst..Men har du inte tenta imorn?? Joooo just darfor!! Forsta vilken bra recuperación-period jag hade da hehe. Nu har jag kommit pa en ny flykt. Det ar att kolla pa lagenheter...Aven fast jag redan har en jag ska flytta till...Sa ar det kul att kolla efter ngt battre. Hmmmmm.

Back to business

Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback