Mandag igen..

Inatt kunde jag verkligen inte somna..Kollade pa klockan vid fyra sista gangen.Och jag gick o la mig runt halv elva..Dar kan vi snakca manga vandningar fram o tillbaka. Men sa gar det nar man sover tolv timmar natten innan, kanske.

Sa imorse var det inte sa kul nar klockan ringde. Atta forsta gangen.. Jag tande lampan fem i nio och drog mig sjalv ur sangen.. En kvart senare var jag pa vag.. Hann inte sminka mig, borstade haret pa vagen, at en torr baguett men jag komenserade allt detta med klackskorna, kande mig inte saaa sliten da. Men nar jag kmr till skolan ar det forsta ag far hora Hej Sara, ar du sjuk? Sa jag misslyckades nog med kompensationen iallfall! Detta hor dock inte till vanligheterna, jag brukar inte ha problem att vakna.

Borjade iallafall med tenta..Jag var laddad och blev SA glad nar det var multiple choice..Rattade pa plats och det gick braaaa=) Sa skont..Andra delen av dagen var ganska onodig..Vi kollade pa ngra Youtubeklipp om hedge funds och hade lite fordjupning pa det vi tentade idag..

Pa vagen hem handlade jag frukost. God frukost. Tror att mitt tomma kylskap kan ha bidragit lite till mina svarigheter att vakna upp imrose..Hade bara torrt brod och ost. Nu har jag yogurt, nytt brod, skinka, ost, flingor och juice. Jag langtar redan till att fa vakna imorn;)

Nu ska jag gora det sista infor imorn.. Sedan vill jag borja plugga infor torsdagens tenta..Hoppas jag kmr igang med det idag.. Laaangtar sa till torsdag etermiddag.

Ikvall ryktas det om restaurang med min kombo.. Han ar pa kurs i Girona hela dagen men skulle komma ikvall o fragade om jag va sugen pa lite chinafood...och jaaa det var jag. Hoppas bara inte jag far magsjuka igen haha.

Nu KOR vi.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback